Informatie

Tarieven

  • Screening, intake en onderzoek € 55,00
  • Intake en onderzoek na verwijzing € 55,00
  • Behandeling/zitting bekkenfysiotherapie € 50,00
  • Toeslag aan huis behandeling bekkenfysiotherapie € 20,00
  • Postpartum Consult € 105,00
  • Probes/pelotteset kostprijs
  • Niet tijdig geannuleerde afspraak € 50,00 (minimaal 24 uur v.t.v. telefonisch annuleren)

Privacy

Ik houd een registratie bij van uw medische en administratie gegevens. Bekkenfysiotherapie Maastricht houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Uiteraard ga ik zorgvuldig met uw gegevens om en heeft u altijd recht op informatie en op het inzien van uw behandeldossier. Indien u meent dat gegevens onjuist zijn vastgelegd, kunt u mij verzoeken deze te wijzigen. Ik mag zonder uw toestemming geen gegevens uit uw behandeldossier doorgeven aan derden. 

Verwijzing en vergoeding

Bekkenfysiotherapie is vrij toegankelijk waardoor u geen verwijzing nodig heeft van uw huisarts of medisch specialist. Behandeling voor bekkenfysiotherapie wordt vergoed door de zorgverzekeraar vanuit de aanvullende verzekering. Het aantal behandelingen dat u vergoed krijgt hangt af van het aanvullend pakket dat u bij uw zorgverzekeraar heeft afgesloten.

Heeft u een verwijzing van uw huisarts of medisch specialist met de diagnose urine incontinentie, dan krijgt u eenmalig 9 behandelingen vanuit uw basisverzekering vergoed. Deze vergoeding wordt wel eerst met uw eigen risico verrekend.

Ik heb met de zorgverzekeraars contracten afgesloten. Door deze contracten is het voor mijn praktijk mogelijk de kosten van uw behandeling direct bij uw zorgverzekeraar te declareren.

Klachtenreglement

U bent in behandeling bij Bekkenfysiotherapie Maastricht. Ik streef ernaar om mijn werk zo zorgvuldig mogelijk te doen. Toch kunnen er fouten of misverstanden ontstaan, die niet altijd zijn te voorkomen. Als dit zo is, wil ik dit graag van u horen. Dat helpt mij soortgelijke klachten te voorkomen in de toekomst en mijn kwaliteit van dienstverlening te verbeteren.

Als u een klacht heeft, ben ik altijd bereid om naar u te luisteren en probeer deze dan ook voor u op te lossen. Dit is vaak de snelste oplossing. Als de klacht niet is opgelost of het gewenste resultaat geeft, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure. Komen we er niet samen uit, dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure van het KNGF.